El grup de 1r del Cicle de Tècnic en Atenció a Persones en Situació de Dependència han realitzat un Taller de Reminiscència amb Pilar i Manuel, la iaia i el iaio de dos dels alumnes del grup.Este taller consisteix en, a partir de fotos i objectes personals, evocar records del passat i elaborar la narració d’episodis de vida.

És una tècnica que es treballa des del mòdul d’Atenció i Suport Psicosocial, i possibilita la estimulació cognitiva treballant aspectes com la memòria i el llenguatge. La realització del taller ha possibilitat poder preparar i aplicar la tècnica de manera real i a més a més, poder aprendre de la saviesa de Pilar i Manuel, dos persones majors que al compartir les seues vivències han emocionat a tot el grup d’alumnes.