Participem del projecte esmorzem junts del Col·legi Sant Roc

El passat dijous 22 de febrer els alumnes de Cuina i Gastronomia, Serveis en restauració i Direcció de Cuina van participar d’un projecte molt xulo que fan al cole de Sant Roc que culmina amb un concurs de cuina saludable al mercat de Sant Roc. Els nostres alumnes tenien que interpretar el paper d’ajudants dels xefs que, en este cas, eren els xiquets i xiquetes de 6é de primària.

A més a més, el nostre company Miguel Ángel Vidal Almendros va formar part del jurat que va valorar la proposta d’esmorzar saludable que varen fer els i les discents del col·legi. Per a arribar a este veredicte, els alumnes y les alumnes van tindre que fer una espècie de gincana per tot el mercat on, amb la col·laboració dels llocs del mercat, rebien els ingredients per fer la seua elaboració. A partir d’ací, eren els nostres alumnes els que ajudaven a estos incipients xefs a preparar, de manera segura, estos meravellosos desdejunis.

Gran experiència que passarem amb la gent del mercat i del cole ajudant a estes xiquetes i xiquets en este projecte i s’agraeix que compten amb nosaltres cada vegada.