Erasmus+ CFGS

FP Grau Superior (Higher VET)

• Presentació de sol·licituds per al curs 2023/24: Data límit 9 de Juny
  • Realització d’entrevistes personals amb el departament d’Erasmus + durant el mes de juny.
  • Publicació dels candidats seleccionats: Finals de Juny de 2023.
  • Vols viure una experiència diferent?
  • Què es tindrà en compte en FCT Erasmus +?
    • Tenir tots els crèdits abans de la mobilitat aprovats (si es superen 240 hores no es pot fer la FCT)
    • Nota mitjana de primer (30%)
    • Nivell de llengua amb titulació oficial A1 (5%) A2 (10%) B1 (15%) B2 (20%)
    • Valoració equip docent de primer curs a l’avaluació final (50%)
    • Aportació prèvia d’empresa on fer les pràctiques.
  • Quantes beques hi ha disponibles?
    • Hi ha 16 beques per al curs 2023/24. Correspondrà una beca per curs i cicle. En cas de no haver candidats en el cicle passaran a la família professional, si tampoc hi ha candidats en la família professional passaran al candidat que mes nota tinga de la llista general.
  • Quina és la quantia de la beca?
    • Ajuda mensual. Depén del país de destinació.
    • Com a màxim l’ajuda serà per a 3 mesos. L’alumne cobrarà la beca en dos terminis: 80% al principi de les pràctiques i 20% al final.
    • Amb eixa ajuda i els seus propis estalvis, cada alumne ha de pagar-s’ho tot: viatge, allotjament, etc.