Motivada i motivadora!

Increïble iniciativa de Sara Maldonado inspirada en el llibre “FISH!: L’eficàcia d’un equip rau en la seua capacitat de motivació”.

Sara, estudiant del 2n curs del cicle de TASOCT, ha ideat un pla de motivació dins de les activitats didàctiques del mòdul d’EIE. El seu pla es basa en la creació d’un ambient positiu en el centre, fomentant que cada persona trie una actitud positiva per a enfrontar els reptes diaris. Per a aconseguir-ho, ha dissenyat una col·lecció captivadora de cartells amb missatges motivadors, inspirats en els principis de Fish, que ara decoren diversos espais del CIP FP Batoi.

El més destacat és que aquest pla no es limita només a l’alumnat, sinó que abasta tot el personal del centre, incloent-hi professorat, personal administratiu, de serveis i fins i tot el personal de la cantina. Una iniciativa inclusiva que busca elevar l’ànim de tots!

Aquesta experiència no només destaca la creativitat i la iniciativa de Sara, sinó que també subratlla la importància de competències clau com la comunicació i, sobretot, la motivació. Un magnífic treball que sens dubte deixa una empremta positiva en el CIP FP Batoi!