Visita de 2n de Gestió Administrativa a els Jutjats de 1ª Instància

L’alumnat de 2n de Gestió Administrativa, va visitar els Jutjats de Primera Instància d’Alcoi.

L’assistència de l’alumnat al jutjat per a observar juís va ser una experiència educativa valuosa que tindrà impactes significatius en la seua comprensió del sistema legal i el seu desenvolupament personal.

Presenciar juís ens va brindar una visió pràctica del sistema judicial. Vam poder veure com funcionen els procediments legals en la vida real, la qual cosa va més enllà del que poden aprendre en llibres o a través de l’ensenyament teòric.

La visita al jutjat complementar els conceptes acadèmics ensenyats en les classes i va permetre als estudiants relacionar teoria i pràctica, enfortint així la seua comprensió dels principis legals.

Observar els juís ens va ajudar a fomentar el nostre pensament crític i l’alumnat va poder analitzar arguments, evidències i procediments legals.

El nostre més sincer agraïment al Jutge Don Carlos Gómez de Tejada i a la Fiscal Donya Neus Piquer Navarro per la seua implicació i pedagogia per a proporcionar-nos una visió més clara del sistema judicial i de com es prenen les decisions, podent comprendre millor del paper dels jutges, fiscals i advocats.

El nostre agraïment també a Mónica Corbí i a les seues companyes de l’Oficina d’Atenció a Víctimes de Delicte per la seua amabilitat, transmissió de coneixements i per les seues gestions en favor de la formació del nostre alumnat.