T.S. Educació Infantil en modalitat semi-presencial

El CIPFP Batoi amplia la seua oferta formativa del cicle de Tècnic/a Superior en Educació Infantil.

Fins ara, aquest cicle s’oferia en torn presencial, i a partir d’ara el centre incorpora també la possibilitat de cursar-lo en modalitat semi-presencial.

Aquesta nova opció permet a l’alumnat formar-se en l’àmbit de l’educació infantil amb una organització més flexible, combinant el treball autònom amb l’acompanyament del professorat i les sessions presencials necessàries.

Una formació amb futur

El cicle de Tècnic/a Superior en Educació Infantil capacita per a dissenyar, implementar i avaluar projectes i activitats educatives adreçades a xiquets i xiquetes de 0 a 6 anys.

Aquesta titulació obri la porta a treballar en escoles infantils, centres educatius, programes d’atenció a la infància, ludoteques i altres serveis relacionats amb l’educació i l’atenció infantil.

Modalitat semi-presencial

La modalitat semi-presencial està pensada per a facilitar l’accés a la formació a persones que necessiten compatibilitzar els estudis amb altres responsabilitats personals, laborals o formatives.

L’alumnat comptarà amb el seguiment del professorat del centre i amb una planificació adaptada a aquesta modalitat.

Inscripció oberta

Les persones interessades poden sol·licitar informació o inscriure’s enviant un correu electrònic a:

03012165.secretaria+infantil@edu.gva.es

En el correu cal indicar:

  • Nom i cognoms
  • Telèfon de contacte
  • Interés en el T.S. Educació Infantil en modalitat semi-presencial

Les inscripcions estan obertes fins al 12 de juliol de 2026

El CIPFP Batoi és un centre públic de Formació Professional amb una àmplia experiència en la formació de professionals qualificats.

Amb aquesta nova modalitat, el centre continua ampliant les oportunitats de formació i adaptant-se a les necessitats de l’alumnat.

Forma’t en una professió amb futur i vocació. T’esperem al CIPFP Batoi.

Alumnat i docents mostren el seu rebuig davant l’agressió a una professora en la concentració de la Conselleria d’Educació

Docents del CIP FP BATOI que conformen l’assamblea de la Vaga Educativa indefinida des de el passat 11 de maig i un grup d’alumnes de TCAE del CIP FP  mostren el seu suport davant una agressió injustificada a una docent en una concentració davant de la Conselleria d’Educació.

L’alumnat del CIP FP Batoi ha volgut mostrar la seua implicació i rebuig davant la cruel i injustificada agressió patida per una docent mentre defensava una ensenyança pública, de qualitat i en valencià.

Han penjat dues pancartes amb missatges reivindicatius i de respecte cap al professorat.

El mateix dia, es va procedir també a la lectura d’un manifest per part dels companys i companyes que formen part de l’assamblea en defensa de l’escola pública de qualitat i en valenciàen el qual es va expressar una repulsa total davant esta actuació policial, reafirmant el compromís  amb la defensa dels drets, la convivència i els valors educatius.

Amb estes accions, part de l’alumnat i el docents implicats demostren el seu compromís actiu amb una educació basada en el respecte, la dignitat i la defensa de l’escola pública. 

El professorat de l’assamblea del CIPFP Batoi se suma per segona setmana consecutiva a les mobilitzacions de la vaga educativa

El professorat del CIP FP Batoi, organitzat en assemblea, està participant activament en les accions de la vaga educativa que s’estan desenvolupant al País Valencià des del passat 11 de maig, en un context marcat per la manca d’acord amb la Conselleria d’Educació i l’augment de la tensió en el sector. 

La setmana ha estat marcada per un calendari intens de mobilitzacions. Dilluns, el professorat del centre es va reunir en claustre per analitzar la situació i acordar accions conjuntes, expressant la seua preocupació davant les decisions de la Conselleria i la manca de resposta a les reivindicacions del sector educatiu.

Dimarts, una representació del professorat es va desplaçar a les portes de la Conselleria d’Educació, on es van trobar l’edifici tancat. Aquest fet ha sigut interpretat pel col·lectiu com una mostra de la falta de voluntat negociadora i de respecte cap al dret de manifestació.

La mobilització va continuar dimecres amb l’assistència massiva a València, on milers de docents, junt amb alumnat i famílies, van participar en una gran manifestació en defensa de l’educació pública, sumant-se a una “marea verda” que ha omplit els carrers de la capital en diverses ocasions durant aquestes setmanes. Hem acompanyat a companys de les poblacions de Beneixama i Albaida en les seves concentracions.

Cal destacar també la gran manifestació del passat dissabte, on tota la comunitat educativa —docents, alumnat i famílies— va eixir al carrer sota el lema compartit:“l’educació serà pública o no serà”, reforçant el caràcter social i col·lectiu de la protesta.

Finalment, hui divendres, el professorat de la comarca es reuneix en una nova assemblea al parc industrial de Rodes, amb l’objectiu de coordinar accions futures i mantindre la pressió davant una situació que continua sense solució. Aquest tipus d’assemblees formen part de les mobilitzacions descentralitzades que s’estan desenvolupant arreu del territori valencià. 

El conjunt d’estes accions evidencia el compromís del professorat del CIP FP Batoi amb la defensa d’una educació pública, de qualitat i amb recursos adequats, en sintonia amb el moviment general de protesta que recorre el sistema educatiu valencià.

El professorat del CIP FP Batoi s’organitza davant la vaga indefinida en defensa de l’educació pública i la Formació Professional

Davant la convocatòria de vaga indefinida en l’àmbit educatiu del País Valencià iniciada el passat dilluns 11 de maig, professores i professors del CIP FP Batoi hem constituït una assemblea amb l’objectiu de coordinar el seguiment de la mateixa i fer visibles les reivindicacions pròpies de la Formació Professional.

Aquesta iniciativa naix del ferm compromís amb la defensa d’una educació pública de qualitat i en valencià, així com de la necessitat de denunciar les greus mancances que pateix actualment l’FP. Entre aquestes, destaquem:

  • La retallada de cicles formatius en l’educació pública en favor de la concertada.
  • La manca de cobertura de places docents.
  • L’execució de projectes sense la corresponent càrrega horària reconeguda.
  • Ràtios inassolibles a les aules.
  • Excessiva burocràcia.
  • Inclusió educativa no adaptada a l’FP. Manca de formació i resolució de conflictes i problemes de salut mental molt greus.
  • Agressions al personal docent.
  • Una retribució insuficient, inferior a la d’altres col·lectius docents del nostre territori.
  • Infraestructures deficitàries.
  • I una interlocució pràcticament nul·la amb la Conselleria d’Educació.

Pel que fa a les accions dutes a terme, el professorat mobilitzat del CIP FP Batoi ha participat activament durant tota la setmana passada:

  • Dilluns, primera hora del matí, ens reunírem al centre per elaborar cartelleres i pancartes que reflectiren les nostres reivindicacions, i posteriorment ens desplaçàrem a la multitudinària manifestació a la ciutat d’Alacant.
  • Dimarts, organitzàrem columnes des de Batoi fins al CEIP El Romeral, que confluiren a la plaça de l’Ajuntament d’Alcoi. Allí es va llegir un manifest i es compartiren reflexions amb la resta de companys i companyes per visibilitzar la situació específica de l’FP. A la vesprada, part del professorat també participà en les accions convocades al Pare Vitòria.
  • Dimecres, continuàrem amb les mobilitzacions desplaçant-nos a Muro, reforçant la coordinació amb altres centres educatius de la comarca.
  • Dijous, férem concentració a Alacant i rebérem les propostes de la Conselleria on es reien de tots nosaltres, de les famílies i del nostre alumnat.
  • Divendres, participàrem en la gran manifestació celebrada a la ciutat de València, un dels punts culminants de la setmana de mobilitzacions.

Amb aquestes accions, el professorat del CIP FP Batoi reafirma la seua voluntat de continuar treballant de manera activa en la defensa dels drets laborals, la dignificació de la Formació Professional i la millora del sistema educatiu públic.

Finalment, volem animar tota la comunitat educativa a mantenir-se informada, implicada i mobilitzada per garantir una educació pública de qualitat, inclusiva i en valencià. Aquesta setmana vine de verd, reivindica amb la samarreta que vols i tens dret per una EDUCACIÓ PÚBLICA.

Professorat en vaga del CIPFP Batoi
Per una FP digna. Per una educació pública de qualitat.

El CIPFP Batoi participa en la Jornada Llança’t 2026

El CIP FP Batoi va participar activament en la jornada «Llança’t. Vivers d’empresa a l’FP: compartim experiències», celebrada el 17 d’abril de 2026 a Les Naus – Centre d’Innovació de València, un espai de trobada clau per a la consolidació i millora dels vivers d’empresa en la Formació Professional.

El centre va estar representat per professorat de diverses famílies professionals:

  • FOLVictorià Sanchís i Eva Ferrero
  • Cuina i HostaleriaJordi Herrero
  • Imatge PersonalAlejandra Tortosa
  • Informàtica: Pep Muñoz
  • Coordinació del programa Llança’tToni Santos

Així mateix, el CIP FP Batoi va comptar amb la participació del viverista Pedro Muñoz de la família professional d’Informàtica, que va contribuir activament a la presentació dels projectes emprenedors del centre.

Durant la jornada, el CIP FP Batoi va compartir la seua experiència com a centre amb viver d’empresa en funcionament, presentant el treball desenvolupat mitjançant la projecció de dos vídeos promocionals i la presentació de vuit propostes viveristes:

  • cinc projectes ja materialitzats
  • tres noves propostes davant l’ùltima convocatòria

Cal destacar la tasca de Glòria Muñoz, com a coordinadora del programa Llança’t des de la Direcció General de la Formació Professional, que va emmarcar els objectius estratègics de l’emprenedoria a l’FP i va reforçar la importància del treball cooperatiu entre centres. Igualment, les aportacions dels professionals del CEEI van permetre conéixer en profunditat les ferramentes, recursos i metodologies disponibles per al seguiment i el desenvolupament dels projectes emprenedors.

La jornada també va servir per escoltar les experiències d’altres centres educatius, compartir bones pràctiques i formular propostes de millora, canvis i necessitats amb l’objectiu de continuar avançant, de manera coordinada i eficient, en aquests reptes apassionants d’innovació i emprenedoria en la Formació Professional.

El CIP FP Batoi reafirma, així, el seu compromís amb una FP innovadora, emprenedora i connectada amb la realitat professional.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies