Ens visita un antic alumne

El passat 5 de febrer, a l’alula de 1er de Direcció de cuina i per als dos grups, 1er i 2n, vam tindre una visita molt especial. Es tracta de Julen Llácer García, el qual té una gran experiència en restaurants de renom com Abbis al Gran Hotel Solymar a Calp, Marriott a Dènia, Ricard Camarena a València, Celler de Can Roca a Girona, Martín Berasategui a Donosti… Malgrat el curt periode de temps que fa que va acabar els estudis de Cuina i Gastronomia (uns 12 anys) podem afirmar que la seua experiència en alta cuina es de molt pes.

Ens va fer una xarrada molt interessant posant en valor allò positiu d’aquest tipus de cuina i aconsellant molt saviament als nostres alumnes sobre l’itinerari més convenient per arribar, si els ve de gust, a practicar la cuina al més alt nivell. Esta xarrada que tenia per títol “Ningú troba el seu camí sense pedre’s varies vegades” ens va contar moltes anècdotes d’aquest mon des d’un punt de vista molt humil i posant ènfasi en que s’ha de tindre una actitud propositiva ja que es la manera de poder avançar en qualsevo àmbit.

Per concluir la nota, volem fer constar que estem molt orgullosos d’alumnes així, ja que ens donen prestigi com escola.