Teatre Unesco “Sense fronteres”

El passat 1 de juny, l’alumnat de 1r de Grau Superior d’Educació Infantil del CIP FP Batoi, va omplir de colors i màgia el saló d’actes del centre, culminant així la seua participació al Projecte Unesco.

Aquest va inspirar l’alumnat a organitzar un acte, on la interculturalitat i la diversitat va quedar reflexada d’una forma molt original, amb la teatralització de contes infantils com: “Las rayas de Mateo”, “Por cuatro esquinitas de nada” i “Los colores de nuestra piel”; tots ells, engalanats amb decorats i elements artístics elaborats per l’alumnat i amenitzats per músiques del món i ambientals.

A més, van reivindicar els drets de les xiquetes i xiquets, amb un magestuós teatre d’ombres, on les formes i la poesia que l’ acompanyaren, van causar l’expectació del públic assistent.

Gran treball per part de l’alumnat, que ha posat molt esforç i il.lusió en aquest projecte que esperem que viatge “Sense fronteres”.