Visita de National VET Team al CIPFP Batoi

El divendres 2 de juny, el nostre centre va rebre la visita del National VET Team de Madrid.

En aquesta visita rebem a personal del SEPIE de Madrid i de personal Erasmus de la Conselleria de la Comunitat Valenciana.

Aquesta visita s’ha realitzat com a reconeixement a la nostra trajectòria Erasmus i destacant-nos com a centre de bones pràctiques Erasmus.

En aquesta visita hem explicat la nostra trajectòria, la inclusió en els nostres projectes i els nostres plans futurs. Hem debatut sobre Erasmus, implicant un intercanvi de bones pràctiques i de sinergies.

Iniciem Erasmus de graus mitjans en el curs 2014-15 fins a l’actualitat, sent ja 9 cursos en els quals hem pogut enviar a més de 200 alumnes a diferents destins europeus, mitjançant beques Erasmus.

El curs que ve celebrarem 10 anys amb nous destins i amb destinacions extracomunitàries.Treballem per a donar experiències al nostre alumnat.