Tindre una nutrició equilibrada és essencial per a un bon desenvolupament físic, psíquic i intel·lectual, per això, des del Vila oferim en el servici de menjador gran varietat d’aliments saludables i de qualitat.

També ensenyem al nostre alumnat hàbits d’alimentació saludable, d’higiene i de bones formes en la taula. Tractem el menjador com un espai de convivència quotidià.

Col·laborem amb l’empresa valenciana de servicis de menjador Contalabor que són experts en nutrició i elaboren els menús de la nostra escola.

TAULA RESTAURANT DE PETER PAN

Frozen ens ha congelat AQUest hivern

taula restaurant dE Halloween

Es celebra un dia en què tots els comensals gaudixen d’un menú especial i a més algunes persones que han estat tot el trimestre complint les normes del menjador i han sigut molt amables amb els altres, mengen en la TAULA RESTAURANT.

La TAULA RESTAURANT és una taula especial, decorada amb la temàtica de la jornada i està situada estratègicament perquè tots els comensals la vegen, a més disposa d’algun privilegi que la distingix de la resta de menús.

vine a dinar amb mI!

Una vegada al trimestre es selecciona a aquells alumnes i alumnas que tenen un comportament exemplar i es fa un sorteig per a convidar a un membre de la seua família a menjar amb nosaltres. Els alumnes i alumnas anfitrions els reben, els servixen el menjar i s’encarreguen que no els falte de res.

jornades del menjador amb contalabor