el dia del llibre en el vila

Amb motiu del dia del llibre l’alumnat del Vila ha donat curs a la seua imaginació i ha inventat un conte col·laboratiu des d’infantil 3 anys fins a 6°. Cada classe ha posat el seu granit per a crear un conte amb els nostres xiquets i xiquetes trets del nostre logo com a protagonistes.

L’alumnat d’infantil es va encarregar de presentar-nos als personatges, el seu nom, la seua procedència, els seus gustos…, i l’alumnat de primària els ha donat un munt d’aventures.
Com a repte, la xarxa ens va posar de repte donar-li color a eixes històries fent un dibuix de cada aventura.
A més d’este vídeo, el conte roman a la biblioteca per a ser llegit per tot l’alumnat i viure les aventures de Rubita, Maiko i Sampinca.

Els xicotets grans gestos del vila

Els alumnes de 5é de primària han participat en el concurs ” xicotetes accions per a protegir el planeta del canvi climàtic” organitzat per CONSUM i han sigut FINALISTES.
Enhorabona xics i xiques i als profes!

En la Web família podeu consultar tota la informació relativa a l’escolarització dels vostres fills i/o filles, a més de comunicar-vos amb les seues mestros/as i el col·legi.

El Vila som un Centre Digital Col·laboratiu.

Disposem de mitjans digitals per a augmentar el coneixement i l’autonomia del nostre alumnat amb les TIC.

Un dels pilars del nostre projecte educatiu (PAC) és el foment de l’activitat física i dels hàbits de vida saludables. I per això hem sigut reconeguts com a centre CEPAFE.