Som un Centre Educatiu Promotor de l’Activitat Física i Esport certificat per Conselleria. Això suposa oferir a l’alumnat un projecte d’esport i activitat física en el qual s’augmenta el nombre de sessions d’educació física (3 sessions setmanals) i a més reben sessions formatives per federacions esportives de la Comunitat Valenciana.

ORIENTACIÓ AL VILA

L’Orientació consistix a realitzar en el menor temps possible un recorregut marcat en el pla i sobre el terreny per punts de control. Les qualitats de l’orientació són:

• Lectura del mapa
  • Elecció de ruta
  • Capacitat de mantindre’s en la ruta
  • Capacitat de concentrar-se en l’orientació
  • Tècnica de maneig dels instruments d’orientació

El nostre alumnat de 3r i 4t ha fet alguna sessió en el col·le i després ha anat a la Sequieta a realitzar altres sessions.

III MARATÓ DEL VILA

L’1 de desembre l’alumnat del Vila ha disputat la seua tercera marató al Parc de la Sequieta en col·laboració amb la Fundació Trinidad Alfonso.

Cada grup d’edat ha fet un recorregut dissenyat per a ells. I quan han acabat totes les classes els mestres, mestres i famílies que s’han animat, també han fet el seu recorregut.

Ha sigut un matí ple d’emocions, alegria, nervis, riures i de convivència entre tota la comunitat educativa.

Especial menció a la col·laboració de l’AMPA que ha col·laborat en l’organització de la marató i en què tot haja eixit així de bé.

Patinatge al Vila

El patinatge és un esport ideal per a millorar l’equilibri, la concentració, la coordinació l’agilitat. Al Vila volem oferir als alumnes l’oportunitat que proven esports nous i durant el mes de febrer els alumnes de primer cicle aprenen a patinar o milloren la seua tècnica en les classes d’Educació Física.

CURS 2022-2023

Ciclisme al Vila

El passat 15 de febrer vam tindre en el nostre centre una activitat realitzada per tècnics de la Federació de Ciclisme de la Comunitat Valenciana destinada a l’alumnat de 5é i 6é Esta va consistir de tres parts:

• part teòrica
  • part pràctica dins del centre
  • part pràctica fora del centre

Vam aprendre educació viària, els beneficis d’anar amb bicicleta, la seua relació amb el medi ambient, mesures de seguretat…Passem un dia molt divertit!