El Vila és un centre Plurilingüe, amb l’objectiu que el nostre alumnat adquirisca una competència tant oral com escrita en castellà, valencià i anglés.

A continuació apareix la proporció de temps d’ús de cadascuna de les llengües tant en l’etapa d’Educació Infantil com en l’Educació Primària.

Ja fa 25 anys el Vila va apostar per l’ensenyament en valencià. Des de llavors ha passat molt de temps però cada curs seguim amb la il·lusió de continuar ensenyant la llengua de la nostra societat, cultura i tradicions.

Això és possible gràcies a un treball conjunt de tota la comunitat educativa, tant mestres i mestres com a famílies i alumnes, que han col·laborat, treballat i defés l’ensenyament en valencià.

És un llegat que cal preservar i dignificar perquè puguem continuar ensenyant-la a les generacions futures.