El dia 24 d’abril de 15.30 a 16:30h et convidem que acudisques al Vila perquè conegues el nostre projecte educatiu i ensenyar-te les instal·lacions. Si no pots acudir este dia contacta amb nosaltres i concertarem una cita, mitjançant el telèfon 96 256 65 50 o el correu electrònic 46014364@edu.gva.es

També pots consultar en la nostra web tota la informació sobre el centre, el projecte educatiu, alguns dels projectes que duem a terme, la jornada escolar…

En el vídeo que apareix a continuació podeu veure una xicoteta part de tot el que fem al Vila.

PENDENT D’ACTUALITZAR LES DATES

Publicació de vacants dia

Els llistats de places vacants es podran consultar en el tauler d’anuncis del centre i en la web www.telematrícula.es

Presentació de sol·licituds de plaça escolar del

En el moment de realitzar la sol·licitud no es requerirà la documentació acreditativa. S’aportarà en el moment de la formalització de la matrícula.

Si tens algun dubte pots concertar una cita en el col·legi i t’ajudarem.

Llistat provisional d’admesos

Cada família rebrà en el correu electrònic aportat en la sol·licitud un avís que ja estan disponibles els llistats provisionals. Es podrà consultar a través de la secretaria digital.

El centre publicarà els resultats provisionals de l’alumnat admés en el centre en el tauler d’anuncis.

Reclamacions al llistat provisional del

Es faran de manera telemàtica a través de la web www.telematricula.es

Llistats definitius d’admesos el

Cada família rebrà en el correu electrònic aportat en la sol·licitud un avís que ja estan disponibles els llistats definitius. Es podrà consultar a través de la secretaria digital.

El centre publicarà els resultats definitius al tauler d’anuncis.

Matrícula telemàtica del

Es pot realitzar la matrícula a través de la secretaria digital. En este moment caldrà aportar:

– Telèfons de contacte i autorització de recollida dels menors (fes clic per a descarregar-la)

– Elecció de Religió o atenció educativa (fes clic per a descarregar-la)

– Autorització d’accés a la web família (fes clic per a descarregar-la)

– Autorització de drets d’imatge (fes clic per a descarregar-la)

– Dos fotos grandàries carnet

– Opcional: inscripció a l’AMPA (fes clic per a descarregar-la)

Matrícula presencial del

Les famílies que acudisquen al centre a matricular als menors han de demanar cita a través del telèfon 962566550 o del correu 46014364@edu.gva.es.

En este moment caldrà aportar:

– Elecció de Religió o atenció educativa (fes clic per a descarregar-la)

– Autorització d’accés a la web família (fes clic per a descarregar-la)

– Autorització de drets d’imatge (fes clic per a descarregar-la)

– Dos fotos grandàries carnet

– Opcional: inscripció a l’AMPA (fes clic per a descarregar-la)