La xarxa social és una ferramenta de convivència on es dona visibilitat a l’alumnat que és un referent possitiu per als seus companys i companyes.

La Xarxa s’encarrega d’articular cada setmana les activitats propostes per la biblioteca, el mindfulness, la música del Estem escoltant, les activitats que es duran a terme en el centre y la programació de l’hort escolar.

REPTE 10

El pròxim 31 de Gener es celebra el Dia de l’Arbre en la Comunitat Valenciana.

Vos proposem un nou repte que consistirà en acolorir,amb ceres, la part d’ un puzle que després formarem amb totes les peces i que estarà penjat al corredor de la planta baixa.
El dia 31 baixarem al pati per a trasplantar les plantes que vam aconseguir en el primer trimestre.

REPTE 11

El pròxim 8 de Febrer es celebra CARNESTOLTES. Vos proposem un nou repte:

Si el Carnestoltes al Vila vols celebrar… El dimarts 6 amb uns calcetins de cada color vindràs.

Si el Carnestoltes al Vila vols celebrar… El dimecres 7 amb uns calcetins de cada color, un pentinat divertit i amb algun complement al cap vindràs.

Si el Carnestoltes al Vila vols celebrar… El dijous 8 amb uns calcetins de cada color, un pentinat divertit, un complement al cap i amb pijama vindràs.

El divendres 9 als xiquets i xiquetes has de disfressar, pots utilitzar tot el material que se t’ ocórrega, tirar a volar la vostra imaginació.

REPTE 12

El pròxim 14 de Febrer es celebra el dia de l’ amor i l’amistat.

Vos proposem un nou repte que consistirà en montar les mans amb el cor i escrire un missatge bonic al teu millor amic, amiga o ser estimat.
Amb totes les mans formarem un gran cor que col·locarem a la porta de classe.

Algunes han quedat així de xules!!

REPTE 13

El pròxim mes de Març es celebren les FALLES i en el Vila volem celebrar-ho a lo gran. Vos proposem un primer repte de FALLES que consistirà en triar per classe fallera major i president infantil. Al
mateix temps heu de posar el nom de la vostra falla i dibuixar el vostre escut.

El proper divendres haureu d’ entregar als representants de la
xarxa l’ escut, el nom de la falla i el president i fallera major de cada

classe.

REPTE 15

El pròxim dia 8 de Març es celebra EL DIA DE LA DONA. Vos proposem un nou repte que consistirà en omplir i decorar la banderola proporcionada.

Amb totes les banderoles decorarem els corredors de l’ escola.