Gimcana de l’aigua. Tanquem el curs ben fresquets

Divendres 21 de juny de 2024

Tanquem el curs 23/24, d'una jornada de jocs d'aigua.

Dins de la línia del projecte mediambiental de centre, aquest curs, tot i gaudir de l'aigua en els jocs plantejats, la finalitat de l'alctivitat ha estat reaprofitar tota aquesta aigua per a regar el nostre hort i tota la resta d'espais en els que l'alumnat al llarg del curs ha plantat des de maduixes fins a plantes aromàtiques.

A Educació Infantil ho han celebrat al seu pati tots i totes juntes, i a Educació Primària, en dos torns als patis de l'edifici de Primària, abans del pati els cursos PRI1/2/3 i després del pati la resta de cursos, PRI4/5/6.

El jardiner en cap, els ha anat explicant les proves de cada estació, totes molt refrescants i divertides.

Després d'esmorzar, SERCOLE ens ha convidat a tots i totes a un gelat, i una vegada els i les mestres ens hem acomiadat fins el setembre i xiquets i xiquetes han marxat carregats amb els seus estris escolars, acomiadem el curs lectiu 2023/2024, esperant que tots i totes gaudiu de les vacances d'estiu i torneu al setembre amb les motxilles carregades de ganes d'aprendre junt als vostres companys i companyes.

Bon estiu a tots i totes!!! Ens veiem el proper dilluns 9 de setembre per començar el curs 2024/2025

Evidentment de les festes d'aigua, no hi ha fotos d'alumnat per preservar la seua intimitat.