PRI4. Guix de la vergonya

Vila-real, 3 de juny 2024

L’alumnat de PRI4 participa de l’activitat «Guix de la vergonya», dintre del programa d’accions de la Xarxa de Centres per la Sostenibilitat de Castelló.

Equipats amb guixos de colors, l’alumant ha anat fent-li un cercle a cada burilla que trobava pel carrer, acompanyant-lo d’un missatge.

S’han trobat centenars de burilles als voltants del centre educatiu, als parcs infantils, als nostres carrers...

S’han dirigit a la plaça Major, juntament amb els centres Carlos Sarthou i el CEE La Panderola, on l’alumnat ha llegit un manifest per conscienciar-nos de la problemàtica que suposa llançar burilles a terra. Una única burilla pot contaminar fins 50 litres d’aigua dolça i fins a 10 litres d’aigua salada.

Us deixem un recull fotogràfic de l’activitat.