Jornada de pilota valenciana a PRI4

Dijous 28 abril de 2022

Reprenent poc a poc la normalitat, l'alumnat de PRI4 ha rebut la visita de Guillermo Alandés i d'Alvaro Gimeno, pilotaris en actiu.

Aquesta visita és una de les activitats en les que en les que participem com a centre CEPAFE (Centre Promotor de l'Activitat Física i Esportiva) dins del programa PILOTA A L'ESCOLA que la Conselleria d'Educació, Cultura i Esport posa en marxa en la seua16a edició.

Aquest programa vol acostar a l'alumnat el coneixement i la pràctica de l'esport de la pilota valenciana, a través de la vivència en directe amb pilotaires, durant una jornada teoricopràctica, en col·laboració amb la Federació de Pilota Valenciana.

A banda de gaudir del joc de la pilota durant el matí, xiquetes i xiquets han pogut xarrar amb els dos jugadors que han estat encantats de fer-los arribar les seues preguntes sobre pilota valenciana, coneixent un poc més aquest esport tant nostre.

Tot i que la climatologia no ha acompanyat molt i teníem el pati un poc humit, hem adaptat l'activitat i entre el pati, gimnàs i porxe cobert, hem pogut fer unes bones partides de raspall.

VA DE BO!