Jornada de portes obertes. Procés admissió 2022

Dimecres 28 abril de 2022

Després de dos cursos sense realitzar la Jornada de Portes Obertes, aquest curs hem reprès l'activitat per donar a conèixer el centre a les famílies que el proper curs han d'escolaritzar als seus fills i filles, tant al nivell INF3 anys com a la resta de cursos.

Adaptant-nos encara a la situació pandèmica, la jornada va començar amb una explicació del projecte educatiu del centre i del procés d'escolarització al pati d'Educació infantil, per a posteriorment fer una visita a les aules d'Educació Infantil 3 anys.

Totes les famílies que ens van voler acompanyar eren pares i mares d'alumnat que el proper curs iniciaran l'etapa del segon cicle d'educació infantil (3 a 6 anys).

Esperem que us aclarirem tots els dubtes que és inevitable que les famílies tingam quan escolaritzem als i les nostres menudes, ja siga per primera vegada, o quan s'incorporen a un nou centre educatiu.

Moltes gràcies famílies per la visita!!!