6 abril. Dia internacional de l’activitat física

El Dia de l’Esport és una iniciativa dirigida als centres educatius que busca promoure l’activitat física entre l’alumnat. Per això promou la celebració d’una jornada esportiva organitzada pels centres que commemora el Dia Internacional de l’Activitat Física (6 d’abril).

El CEIP Botànic Calduch som #Centre CEPAFE , Centre Educatiu Promotor de l'Activitat Física i l'Esport, i participem cada curs de l'iniciativa. A més, mitjançant el mecenatge de la Fundación Trinidad Alfonso, organitzem una activitat esportiva en la que participe tot l'alumnat del centre educatiu que suposa un "extra" d'activitat física al llarg del dia 6 d'abril.

Aquesta edició la temàtica girava al voltant dels esports adaptats. L'alumnat de PRI6 ha sigut l'encarregat d'ajudar i ensenyar a la resta de companys i companyes activitats i esports adaptats com el voleï assegut, jocs amb limitació auditiva i visual, botja....

Dividits en tres torns, abans del pati PRI1/2/3, després del pati PRI4/5 i per la vesprada Ed. Infantil, han passat un fantàstic dia d'esport adaptat amb companys i companyes.

Hem de felicitar especialment a l'alumnat de PRI6, que seguint l'organització marcada des de l'àrea d'Educació Física i recolzada per la resta de mestres, han fet un treball fantàstic organitzant i ajudant a la resta d'alumnat del centre

Us deixem un recull de fotos de l'activitat