WebEx

WEBEX

Enllaç web Conselleria Ús webex

Webex (CISCO Webex Meetings) és una plataforma de videoconferències desenvolupada per CISCO, que facilita les reunions en línia i els seminaris web amb la col·laboració de Telefònica.

El pla MULAN proposa aquesta eina per tal d’impartir docència en directe. Així, el personal que ho desitge, podrá impartir les seues classes en aules virtuals a les quals podrà accedir a través d’un enllaç URL permanent i únic per a cada docent.

Amb l’únic requeriment d’una càmera web i un micròfon, el professorat de Batxillerat podrà impartir classe cara a cara amb el seu alumnat que, a través de Webex, podrà alçar la mà per demanar la paraula i plantejar els seus dubtes en directe, tant en veu a través del micròfon, com per escrit a través del xat d’aula.

MANUAL D’ÚS CISCO WEBEX

Videotutorials Webex Meetings

Per a l’alumnat i per a participar en una reunió sense registrar-se

Per al professorat

GUIA ÚS SALA WEBEX COMPARTIDA

1. Introducció

Amb motiu de l’ampliació del Pla MULAN (fase II), s’ha procedit a la creació d’un compte WebEx per a cada centre educatiu. Aquest document recull les recomanacions i bones pràctiques per a l’accés, planificació i execució d’una reunió des de la sala WebEx compartida.

Es podrà mantindre un contacte més pròxim amb l’alumnat i realitzar les reunions de coordinació que necessiten entre el professorat.

2. Consideracions prèvies

El compte WebEx serà d’ús compartit en el centre, tenint en compte que només pot haver-hi una única connexió de manera simultània.

Funciona de la mateixa manera que una sala de reunions física. En aquest sentit, la sala és un espai virtual al qual si accedim fora de l’horari reservat pot ser que estiga ocupada per les persones que van cursar una reserva d’ús anterior.

El concepte que hem d’adoptar és diferent al d’un compte personal, ja que a l’ésser una sala de reunions virtual compartida s’ha d’articular pel centre, i de manera estricta, una planificació de reserves per a evitar la concurrència de reunions. Això, com indiquem, com si d’una sala de reunions física compartida.

En el cas que siguem convocats i accedim per invitació al nostre correu personal, tindrem el rol de participant, sent el rol d’organitzador per a qui accedisca pel compte registrat per al centre. Serà llavors, qui realitze la reserva o convoque la reunió, l’única persona que accedisca pel compte registrat per al centre.

Recomanem el seu ús per a reunions entre docents, equip directiu, claustre, tutories, comunicació amb famílies, etc… Tenint en compte que el recurs és únic per al centre com un punt de reunió.

Article complet…