DIMECRES 11 SETEMBRE 2019. SUSPENSIÓ CLASSES PER ALERTA METEOROLÒGICA

Circulars oficials rebudes des de Conselleria dirigides a la la comunitat educativa

Vila-real, 23 de març de 2020 19:50h

CIRCULAR INFORMATIVA

CRISI CORONAVIRUS COVID-19

Estimades famílies,

Primer que res enhorabona per l’exemple de civisme que esteu donant totes les famílies de Vila-real i moltes gràcies a les persones que amb el seu treball presencial estan fent que puguem afrontar aquests dies.
Us informe que a partir del proper DIMARTS 24 de març, el centre romandrà tancat per ordre de la Conselleria, ja que l’escoles han d’estar preparades per poder afrontar una possible contingència sanitària en la qual puguen necessitar els centres per poder ser utilitzats com a centres de donació de sang o qualsevol altra necessitat. Per aquest motiu,no és convenient vindre al col·legi, ja que les instal·lacions han estat desinfectades i continua el servei de neteja, i a més, tampoc ens responsabilitzem que els puguen sancionar per anar pel carrer. No obstant, qualsevol consulta al respecte, sempre al correu oficial 12004357@gva.es, i segur que trobem la forma de donar-li solució.

Com heu pogut comprovar al llarg d’aquesta setmana, hem estat iniciant diferents canals de comunicació escola-famílies, escollint diferents ferramentes segons el curs. En algunes d’elles i degut a l’edat de l’alumnat, anem a necessitar la seua ajuda. Esperem que no els cause moltes molèsties.
En el cas que tingueu treballs presencials, estigueu al càrrec de gent major o qualsevol altra circumstància familiar i xiquets i xiquetes no puguen fer les tasques recomanades, no passeu pena, en cap cas el fet de no fer-les es tindrà en compte per a l’avaluació ja que no podem accentuar les diferències educatives per qüestions econòmiques o socials. La situació actual, de moment, és indefinida, de manera que anem a tindre temps per adaptar-nos a aquesta nova i excepcional circumstància,  pel que anirem habilitant canals, per exemple per a que les famílies pugueu si es creu convenient retornar tasques encomanades per a la seua correcció.

Recordeu que mantindrem el contacte mitjançant els canals de Telegram i la web de l’escola, i que podeu contactar amb els i les mestres mitjançant el Web Família i també amb els mails que us aniran facilitant. I per suposat, al correu oficial del centre 12004357@gva.es per a qualsevol consulta general.

Si alguna persona no té algun tipus de materials, es poden sol·licitar fotos,no és necessari imprimir el full, es pot realitzar l’activitat simplificada en un full o llibreta.

Les tasques encomanades aniran normalment sense data d’entrega per tal que no s’angoixeu en fer-ho tot en un dia. La majoria seran tasques setmanals que poden fer-se en diferents hores del dia. És molt important per a l’alumnat poder mantindre el contacte amb els i les seues mestres i normalitzar la situació.

Vila-real, 20 de març de 2020
Josep L. Gómez Galindo

Us recordem els canals oficials de comunicació:

WEB FAMÍLIA 2.0

CANAL TELEGRAM CENTRE

CANALS TELEGRAM GRUPS
*Contactar amb el centre si no esteu subscrits/es

Si encara no sou usuaris/es dels canals oficials, ara és el moment de subscriure-vos per estar al dia de les novetats. Qualsevol dubte al respecte us atendrem al mail oficial:
12004357@gva.es