Inici curs 2019/2020. Primer dia lectiu

Vila-real, 9 de setembre de 2019

Arriba setembre i és hora de reprendre les classes i de començar un nou curs. Una vegada fets els preparatius previs per part dels i les mestres i de les famílies, hui toca obrir les aules i tornar-les a omplir del seu motiu de ser, els xiquets i xiquetes.

Energies renovades per emprendre un nou curs, casi tots i totes amb ganes de retrobar-se amb nous i antics companys i companyes, encara que alguna llagrimeta ha caigut en separar-se de pares i mares, però tots i totes amb curiositat per conèixer als i les noves mestres que els ha tocat, o si hi ha companyes o companyes noves, i també per estrenar nou pati els que canvien d’etapa… d’una o altra forma, tots i totes, mestres, famílies i alumnat amb ganes de començar i tornar a la rutina.

Encara que hui hem repartit a l’alumnat un fum de papers per reomplir (protocols sanitaris, autoritzacions diverses…), no us preocupeu, al llarg de la setmana es poden reomplir i a poc a poc, quan ja tinguem tots els materials repartits, començarem les classes amb normalitat.

Enguany, des del centre estem fent l’esforç per anar reduint el consum de paper i de fotocòpies, intentant consolidar els mitjans electrònics com són TELEGRAM i WEB FAMÍLIA 2.0, que de ben segur tots i totes farem un esforç per la seua correcta utilització.

Com a escola inclusiva i promotora del valencià que ens considerem, hem encetat el curs amb un tema musical que ha sonat a l’entrada i ho farà al llarg de tota la setmana, que forma part d’una iniciativa a nivell provincial, d’una cançó que forma part del projecte educatiu «TEA&ROCK», què ha donat com a resultat la gravació d’un disc cantat per xiquets i xiquetes amb TEA i els seus companys i companyes de classe, i que al llarg del curs aniran sonant a les entrades i eixides escolars.

Us deixem unes fotos del primer dia del curs 2019/2020