Premis Sambori

Vila-real, divendres 12 d’abril

El divendres 12 d’abril es va celebrar l’acte de lliuramnet de la vint-i-unena edició dels Premis Sambori, a l’auditori Rafael Beltran Moner de Vila-real.

Es van lliurar els premis dels guanyadors de les diferents categories: tres d’adults, quatre alumnes de Batxillerat, quatre alumnes de secundària, quatre de tercer cicle de primària, cinc de segon cicle de primària i, per últim, cinc alumnes de primer cicle de primària.També es van lliurar dos premis col·lectius.

A la meitat de la cerimònia, va fer acte de presència la Bruixa Curruixa, que no va deixar en cap moment que li feren fotos.

A la fi, per l’acomiadament, el Cor Escolar dels col·legi Botànic Calduch va interpretar un total de sis cançons. La primera peça que van cantar era «La tardor». Tot seguit van interpretar un «Popurri de tota la Comunitat Valenciana». En un tres i no res van cantar «Tres i tres». A continuació van interpretar la cançó catalana «Boig per tú». Per últim, com no podia faltar, la cançó de «Sambori».

A l’acte acudiren dos-centes persones que s’ho van passar genial. Volem donar l’enhorabona als premiats pels seus treballs fantàstics i a la Fundació Sambori per convidar-nos una vegada més a aquest acte que tant ens agrada.

Nacho L. i Rocio C.

Us deixem el llibre digital dels guanyadors i guanyadores del concurs dels Premis Sambori del CEIP Botànic Calduch