Pri5_6. Escape Room

Dimecres 17 d’abril

L’alumnat de PRI5 i PRI6 participa en un Escape Room organitzat pels seus tutors i tutores, incentivant el treball cooperatiu entre els i les alumnes. Teresa Broseta, l’autora del llibre que ha llegit l’alumnat de tercer cicle, ens va fer arribar un vídeo en què ens explicava que tenia un problema: el proper divendres 3 de maig no podria anar a visitar l’escola com tenia previst. No sabia el recorregut que havia de pendre des de l’estació de trens fins el col·legi. Ens demanava l’ajuda de l’alumnat per no perdre’s pel camí.

Dividits en grups de 4 alumnes, havien de resoldre un total de 12 proves, repartides pel pati de primària. Les proves eren molt variades: completar un Sudoku, resoldre enigmes i jerogíflics, mesurar la longitud de l’àrea del camp de futbol, resoldre una multiplicació del Japó… Totes aquestes proves les havien de solucionar treballant cooperativament.

En cada prova, si la resolien correctament, rebien una peça de puzle. Una volta tingueren les dotze peces, havien d’ordenar-les i obtindre el mapa que donara la solució al problema.

Per fi més d’un grup va arribar a resoldre correctament totes les proves. Així que podrem comptar amb la presència de Teresa el 3 de maig!

A l’enllaç us deixem les fotos de l’activitat.