II Jornada de convivència lúdic-esportiva. PRI6

Segona edició de la JORNADA DE CONVIVÈNCIA LUDICO-ESPORTIVA EN VILA-REAL organitzada pel Seminari d’Educació Física al Pavelló Bancaixa. Al voltant de 500 alumnes de 6é de Primària de les escoles de Vila-real s’han desplaçat al pavelló Bancaixa per participar en l’activitat.

Els xiquets i xiquetes han pogut gaudir per segon any de diferents jocs distribuits en postes relacionades amb diferents països i amb jocs adaptats que han plantejat les diferents escoles.

Fantàstic l’ambient de convivència entre els xiquets i xiquetes de PRI6 de les escoles de Vila-real del poble.

Cal donar les gràcies a l’Ajuntament de Vila-real, al SME, al Seminari d’Educació Física i a totes les escoles que han participat en la jornada, la qual esperem que es puga repetir.

Us deixem les fotos de la jornada

I la notícia de la web de l’Ajuntament