XVIè Festival Musical: Un Botànic de pel·lícula

Amb el final de curs arriba el festival musical de l’escola. Enguany, amb el títol de «Un Botànic de pel·lícula» el festival arriba a la Via edició, amb el fil conductor de bandes sonores de clàssics del cinema.
Per adequar-nos a l’aforament de l’Auditori Municipal Rafael Beltran Moner, hem dividit el festival en dos jornades, dilluns 6 de juny han sigut els grups «A» els artistes i dimarts 7 els grups «Bo».

Han encetat el festival els i les alumnes de PRI6 interpretant amb l’acompanyament de flauta un mix de bandes sonores de clàssics com Indiana Ones i Somrius i llàgrimes. Tot seguit ha sigut el torn dels més menuts, interpretant INF3 anys «101 Dàlmates», INF 4 anys ha viatjat al país de «Mai Més» caracteritzats de Peter San i Campanilla i tancant  la primera part INF 5 anys ha omplit l’escenari de "Woodyes i Hollywood i Essies de «Toy Story».

L’alumnat de PRI1 i PRI2 han interpretat «La Selva» i «Wimoweh» respectivament, per finalitzar amb un ball conjunt «El cicle de la vida» i així completar la banda sonora de «El rei lleó».

«Star wars» ha sigut la interpretació dels de PRI3, primer interpretant amb veu i flauta i acabant amb una coreografia amb el fons de la «Marxa Imperial» que sempre acompanya a Darth Vader.

PRI4 ens ha transportat a un univers de pirates i mariners per viatjar, cantar i ballar amb Jack Sparow i la seua bruixola màgica.

D’un univers màgic a un altre més calmat, «Supercalifragilísticoespialidoso» ha sigut l’elecció de PRI5, omplint l’escenari de Mari Poppins i de Sr. Berts amb una dansa molt divertida.

Han tancat el festival els  i les alumnes de PRI6 que han ballat per a tots els i les assistents la coreografia que estan assajant al llarg dels  últims mesos.

Des del centre volem reconèixer l’esforç i il·lusió amb que tots els xiquets i xiquetes preparen els festival, dels seus mestres que trauen temps entre classe i classe per assajar i sobretot d’Anna Pitarch que coordina, idea i dirigeix com sempre els festivals.

Resum fotogràfic 1a Jornada dilluns 6 juny grups "A"

Gràcies Toni Losas per les fotos

Resum fotogràfic 1a Jornada dilluns 6 juny grups "B"