PRI 5 i 6 al parc d’aventura Saltapins

El passat divendres 29 de maig l’alumnat de PRI5 I PRI6 ens vam desplaçar fins Morella per gaudir de les activitats de multiaventura del parc Saltapins.

En arribar-hi, i després de pendre forces amb l’esmorzar, vam començar l’activitat. En primer lloc, ens vam dividir en dos grups: PRI 5 ens vam dirigir al parc mentre que PRI 6 ens vam quedar a peus de l’alberg on vam saltar en dos matalassos inflables, hi havien jocs tradicionals de fusta…

Només pujar al circuit d’aventures ens van posar els casc i l’arnès i ens van explicar les mesures de seguretat. Per tal de comprovar que ho havíem comprés, mestres i alumnes vam fer un recorregut de prova. A partir d’aquest moment ens vam dirigir a l’inici d’un circuit ple d’activitats d’aventura on havíem d’anar superant obstacles fins completar el recorregut. Una volta vam acabar el circuit els alumnes de PRI5, era el torn de l’alumnat de PRI6.

Ja per últim, vam dinar al parc de l’alberg i de seguida vam emprendre el camí de tornada cap a Vila-real.

Us deixem l’enllaç al resum fotogràfic