II Jornades gastronòmiques interculturals: Tasta el mon

Després de l’èxit i interés mostrat en la primera edició el passat curs, enguany l’AMPA del Col·legi Públic Botànic Calduch hem llançat les II JORNADES GASTRONÒMIQUES INTERCULTURALS: TASTA EL MÓN, amb la intenció de fomentar la integració i la convivència entre diferents cultures que convieuen al centre. La nostra intenció és tractar d’estretar els llaços i el coneixement de les diferents nacionalitats i comunitats autonòmes que conviuen a les nostres aules, i com no, continuar fent escola dels del nostre paper com a famílies.

En aquest edició hem tingut plats marroquins, búlgars, càntrabs, andalussos, de Sèrbia, italians, i com no, molts plats valencians, què les famílies han cuinat i han arrimat a l’escola per compartir-los amb tota la comunitat escolar, aportant l’AMPA les taules, les begudes i el cafenet.

A la jornada també han participat diferents ONG’s com Manos Unidas, Unidos por la médula Castelló i Smara, aportant i donant a conèixer la important tasca que realitzen dia a dia.  També els més menuts han tingut el seu espai, ja que han participat dels tallers i jocs que els han preparat Iocum, l’empresa que gestiona les activitats extraescolars, que han realitzats tallers de cuina, pintacares, construccions, i com no els unflables per als més menuts

A més hem rebut la visita de l’Alcalde, José Benlloch i de les regidores d’educació, Rosario Royo, d’esports, Sílvia Gómez i de cooperació, Alejandro Moreno, que han volgut compartir un ratet amb nosaltres.

La jornada ha coincidit amb la jornada de portes obertes que per segon any ha organitzat el centre per donar a conèixer l’escola a les famílies que han de matricular als seus fills i filles al proper curs.

Moltes gràcies a tots i totes per la vostra participació i fins el proper curs!!!