Jornada de portes obertes

Hui hem tornat a obrir les portes del nostre centre a totes les famílies que han mostrat interés per conèixer l’escola i la nostra forma de treballar i entrendre l’ensenyament públic, dins del procés de matriculació per al proper curs.

Les famílies que el proper curs matricularan als seus fills i filles a Educació Infantil 3 anys, i de la resta de cursos als quals hi queden vacants, han pogut conèixer tant les instal·lacions com el trets fonamentals del nostre Projecte Educatiu i de la metodologia de treball a Educació Infantil, acompanyats per els i les mestres de l’escola, aclarint els dubtes quetenien, tant sobre el procés de matrícula com altres aspectes referents a la metodologia didàctica i al funcionament del centre.

A més, han pogut gaudir de l’exposició de pintura que l’alumnat d’Educació Infantil ha preparat durant aquest trimestre i de les II Jornades Gastronòmiques Interculturals que l’AMPA ha preparat.