Cros escolar al Termet

Hui ha tingut lloc la quarta edició del Cros escolar que el Servei Municipal d’Esport ha organitzat dins del 4t Campionat Multiesport escolar. Uns tres-cents xiquets i xiquetes s’han desplaçat al Termet de la Mare de Déu de Gràcia per participar de l’activitat i gaudir d’un excel·lent dia primaveral en contacte amb un dels paratges més emblemàtics del nostre poble.

Les proves s’ha dividit en tres categories i amb diferents distàncies: 600 metres per als prebenjamins, 800 per a benjamins i 1.000 metres per als alevins, tant en categoria masculina com femenina.

De l’escola han participat uns 20 xiquets de les diferents categories, i tot i que en aquesta ocasió cap aconseguit pujar al pòdium, tots han tingut la seua merescuda medalla i han estat satisfets de la seua participació, tant ells i elles, però sobretot les seues famílies que no ha parat de donar-los ànims al llarg de tot el recorregut.

Cal destacar que fins el Termet s’han desplaçat les autoritats municipals, alcalde i regidora d’esports per fer entrega dels premis als i les guanyadores

Us deixem l’àlbum de fotos dels i les alumnes del cole

I també tota la resta de fotos que hem fet als xiquets i xiquetes de la resta d’escoles participants.

També us deixem l’enllaç a la notícia de l’Ajuntament i a les seues fotos

Enhorabona a tots i totes les guanyadores i a tota la resta pel vostre esforç!!!