Jornada de Portes Obertes

El dimecres 17 d’abril de 2019 es realitzarà la I Jornada de Portes Obertes a l’IES Conselleria.
L’esmentada jornada està dirigida a les famílies dels futurs alumnes, i també al nostre alumnat que desitge estudiar un cicle formatiu.
Entre les 10 i les 13.30 les diferents famílies professionals organitzaran tallers i exhibicions en els diferents espais de la planta baixa i el pati del centre perquè els assistents puguen conéixer i/o participar en les activitats associades als perfils professionals dels diferents títols de formació professional que s’imparteixen a l’institut.
A més a més, s’instal·laran taules informatives en la biblioteca per presentar els diferents programes europeus que s’ofereixen als nostres alumnes, així com per informar i orientar sobre el procés d’admissió.
Al següent document es poden consultar les diferents activitats programades, així com l’espai on tindran lloc:

Programa

• 10.00 hores: Benvinguda als assistents a la Sala d’Actes i, a continuació , xarrada informativa de la Directora sobre els ensenyaments de Formació Professional que ofereix el centre. Després es realitzarà una visita per les instal·lacions del centre a les famílies que ho desitgen, guiada per l’alumnat de la Família d’Administració i Gestió.
  • 11.20 hores: Xarrada de la Família d’Informàtica i Comunicacions a càrrec del Cap de Família a la sala d’Actes.
  • 11.40 hores: Xarrada de la Família de Comerç i Màrqueting a càrrec del Cap de Família a la sala d’Actes.
  • 12.00 hores: Xarrada de la Família d’Activitats Físiques i Esportives a càrrec del Cap de Família a la sala d’Actes.
  • 12.20 hores: Xarrada de la Família d’Administració i Gestió a càrrec del Cap de Família a la sala d’Actes.
  • Entre els 11.15-13.10 hores el nostre alumnat acudirà acompanyat dels seus professors a les diverses activitats organitzades per les famílies en les aules de la planta baixa.
  • 13.15 hores: Exhibició de ball organitzada per l’alumnat de la Família d’Activitats Físiques i Esportives al Gimnàs.
  • 13.30 hores: Fi de visita.