Identitat digital alumnat IES Conselleria

Des del començament del curs 2022-2023 l’IES Conselleria s’ha integrat a la xarxa de «Centres Digital Col·laboratius» de la Conselleria d’Educació.

Entre els avantatges de pertànyer a aquesta xarxa, està la creació d’un compte de correu electrònic corporatiu per a l’alumnat amb el format @alu.edu.gva.es, anomenat Identitat Digital, la qual permetrà:

• Millorar la comunicació per correu electrònic amb tota la comunitat educativa.
  • Utilitzar les eines MSOffice365 per a crear documentació, videoconferències i col·laboració entre els membres de la comunitat educativa.
  • Millorar la capacitat d’emmagatzematge: 1TB al Onedrive i 50GB al correu electrònic.
  • Operar amb altres plataformes de Conselleria com Aules, PortalEdu, Lliurex, etc.

L’alumnat del centre ja té activada aquesta Identitat Digital. Per a accedir a les credencials d’accés basta amb accedir a Web Familia i accedir a la fitxa de l’alumnat:

Per a provar la Identitat Digital, recomanem accedir a la web https://www.office.com i iniciar sessió amb les credencials @alu.edu.gva.es.

Més informació:

MANUAL-DE-USO-Y-ACCESO-A-LA-CUENTA-GVA-DEL-ALUMNADO-2022-2023