Missió, visió, valors

Misisó

• Ser un centre educatiu que proporcione una formació integral i orientada al nostre alumnat, realitzant un procés continu, permanent i participatiu.
  • Educació per a la plenitud i vida pròspera i ciutadania conscient, participativa,responsable i crítica.
  • Ser un centre educatiu que forme a l'alumnat d'una manera continuada i polivalent, pensant en una educació per a tota la vida, basant-se en les noves tecnologies i que permeta l'accés a la Universitat o al món laboral en les millors condicions.
  • Formar a emprenedors per a desenvolupar habilitats tan necessàries com són, capacitat d'indagar, raonar, argumentar i comunicar.
  • Fomentar en el nostre alumnat una visió global, com una manera d'entendre i comprendre aquest món en el qual vivim, amb els nostres programes Erasmus +

Visió

• Ser el referent sociocultural dels nostres alumnes i aconseguirem que se senten orgullosos, ells i les seues famílies, de pertànyer al centre.
  • Convertir-se en un centre de referència en l'àmbit educatiu, tant a nivell autonòmic com estatal.
  • Canviar i evolucionar com ho fa la societat perquè els nostres alumnes siguen capaços d'adaptar-se a les necessitats que tinga el mercat laboral

Valors

• Responsabilitat i Professionalitat: preocupació per la realització del treball benfet.
  • Respecte: escoltar de manera activa les opinions dels altres.
  • Innovació: suport en les noves tecnologies de la comunicació i informació.
  • Cooperació: implicació activa de tots els membres del centre en l'organització i realització de les tasques d'aquest. Potenciar el treball en equip.
  • Honradesa: ser íntegre en les nostres actuacions.