Banc de llibres

Informació banc de llibres Curs 2024/2025

Incorporació al programa

Totes les famílies interessades que vulguin INCORPORAR-SE al banc de llibres per primera vegada hauran de:

• Omplir i presentar la sol·licitud en la secretaria de l’IES Conselleria (fins al 31 de octubre de 2024).
  • Comprar el lot complet de llibres del curs 2024/2025 i cedir-los al banc al finalitzar el curs. D’aquesta manera, l’estudiant rebrà els següents cursos el lot de llibres de forma gratuïta.
  • Aquelles families que vullguen incorporar-se al programa però no disposen de mitjans econòmics per fer la compra del lot de llibres pot presentar un informe de servicis socials que acredite la seua situació de vulnerabilitat.

Continuar en el programa

L’alumnat que VOL CONTINUAR al banc de llibres haurà de.

• Dur el lot de llibres complet que se’ls va adjudicar a setembre per a depositar-lo al banc per al proper curs. En cas de no tornar la totalitat del lot, l’alumne o alumna deixarà de formar part del banc de llibres. Per tornar al banc de llibres l’alumnat ha de lliurar tots els llibres pendents.
  • Aportar el document lliurat a la família a setembre on consta la relació de tots els llibres que se li van prestar.
  • Que els llibres estan en bones condicions d’ús. En cas de no tornar els llibres en bon estat l’alumnat haurà de comprar un exemplar nou. Es recomana a les families folrar els llibres.

Devolució dels llibres

La devolució de tots els llibres es realitzarà les últimes setmanes de curs (del 9 al 18 de juny).