Secretaria

Secretaría (4)

Des d'aquesta dependència es facilita a l'alumnat i als seus familiars els tràmits per a la matriculació, petició de certificacions, convalidacions, exempcions, etc. a més d'informació sobre la continuació d'estudis dels alumnes i les alumnes i totes les qüestions relacionades amb el sistema educatiu en general.

Tràmits

Calendari Escolar

Atenció al públic

EN LA SECRETARIA DEL CENTRE

• Horari de secretaria:
    • Matins: De dilluns a divendres de 11:15 a 13 (de 10:45 a 11:15 atenció exclusiva a alumnat del centre)
    • Vesprades: Dilluns, dimarts i dijous de 16:30 a 18

AVÍS

Durant els mesos de juny, juliol i setembre, les sol·licituds d'arreplegada de títols sols s'atendran de 10 a 11 en secretaria. Si teniu algun dubte, contacteu per correu electrònic.

PER TELÈFON

PER INTERNET