Avaluació de Context- Informació a les famílies

Des del 15 de novembre i fins el 22 de desembre l’IES Veles e Vents del Grau de Gandia procedirà, seguint les instruccions de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa, a participar en l’avaluació de context social i educatiu de l’alumnat. Hi participarà tot l’alumnat que cursa 4t d’ESO, 2n de batxillerat i 2n de Formació Professional Bàsica. La participació de l’alumnat consisteix en respondre a un qüestionari, de manera completament anònima. L’IES Velse e Vents organitzarà el calendari i l’horari per a què l’alumnat puga participar, acompanyat per professorat del centre, des de les aules d’informàtica de l’institut, i seguint totes les garanties del procés. La duració del qüestionari és inferior a una hora, motiu pel qual tindrà escàs impacte en les activitats lectives de l’alumnat.

Adjuntem carta de la Direcció General d’Innovació i Inclusió Educativa per a les famílies.