Subvencions FP – Modalitat Desplaçament

S’ha publicat al DOGV, amb data de 9 de gener de 2023, la relació de persones beneficiàries (concedides) i no beneficiàries (denegades) de les subvecions de FP – modalitat de Desplaçament, convocades per la resolució de 4 d’abril de 2022. Durant els propers dies, des de la secretaria de l’institut, es contactarà amb les persones beneficiàries per comunicar-los la resolució. Tot l’alumnat que va participar pot consultar els llistats de beneficiàris i no beneficiaris en l’enllaç a la resolució.

Els beneficiaris de les subvencions han d’aportar, en el termini de 10 dies a partir de la data d’efectes d’aquesta resolució, el compte bancari d’ingrés. Si no s’ha tramitat l’alta (o modificació si és el cas) de la domicialiació bancària en els quatre exercicis anteriors, ho hauran de realitzar d’una d’aquestes dues formes:

a) Preferentment, i a fi d’agilitzar el cobrament, a través del procediment automatizat.

b) De manera manual, descarregant i emplenant l’imprés en el tràmit manual. Aquest imprés s’entregarà al centre per a la seua posterior tramitació. Seguiu les següents instruccions bàsiques per emplenar el document:

  • En els apartats E i F, que estan en el segon full, no heu d’escriure res, ho emplenarem en l’institut.
  • És imprescindible que estiga signat i degudament emplenat, i es recomana comprovar el correcte emplenament i llegibilitat de l’IBAN per a l’agilitació dels pagaments.
  • És imprescindible aportar, a més, certificat de titularitat del compte corrent emés pel banc (potser a través d’aplicacions on-line).

Qualsevol alteració dels requisits tinguts en compte per a la concessió de la subvenció i de les obligacions adquirides és motiu de modificació d’aquesta resolució de concessió. Per això, les persones beneficiàries que incórreguen en algun dels motius de modificació establits en la convocatòria hauran de comunicar-ho a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial mitjançant un escrit presentat de qualsevol de les formes previstes en l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques o preferentment a través de tràmit Z.