Convocatòries. Anul·lació i Renúncia a convocatòries FP

En cada curs acadèmic l’alumnat disposa de 2 CONVOCATÒRIES per a cada mòdul professional.

La NO PRESENTACIÓ A UNA CONVOCATÒRIA, constarà com «No avaluat», «No avaluada» i serà computada a l’efecte de la limitació indicada. Per a evitar que una convocatòria «compte», s’ha de renunciar prèviament a esta.

La sol·licitud perquè s’admeta la renúncia/anul·lació firmada es presentarà mitjançant l’imprés corresponent en la secretaria del centre. (adjuntant documentació justificativa si és procedent).

ANUL·LACIÓ MATRÍCULA A PETICIÓ DE L’INTERESSAT/A

RÈGIM PRESENCIAL
L’alumnat o els seus representants legals tenen dret a l’anul·lació de la matrícula del curs, que implica la pèrdua dels seus drets a l’ensenyança, avaluació i qualificació de tots els mòduls professionals en els quals s’haguera matriculat.


RÈGIM SEMIPRESENCIAL
L’alumnat matriculat en règim semipresencial o a distància, podrà sol·licitar l’anul·lació de tots o determinats mòduls. En els dos casos perdrà els seus drets a l’ensenyança, avaluació i qualificació dels corresponents mòduls atenent la seua normativa específica.

TERMINIS PER A SOL·LICITAR L’ANUL·LACIÓ DE MATRÍCULA
Període ordinari (sense necessitat de motiu justificat)Fins al 19 desembre 2025
En cas de malaltia, motius de conciliació familiar o altres circumstàncies degudament justificadesFins al 6 de març de 2026
IMPORTANT: L’anul·lació de la matrícula implica la pèrdua dels drets a l’ensenyança, avaluació i qualificació de tots els mòduls professionals en els quals s’haguera matriculat.
IMPRÉS SOL·LICITUD ANUL·LACIÓ

RENÚNCIA A CONVOCATÒRIA

Amb la finalitat de no esgotar el límit de les convocatòries establides per als mòduls professionals de formació en el centre educatiu, l’alumnat o els seus representants legals podran renunciar a l’avaluació i qualificació d’una o les dos convocatòries del curs acadèmic d’un o diversos mòduls, sempre que concórrega alguna de les circumstàncies:

  • Malaltia documentalment acreditada
  • Motius de conciliació laboral.
  • Altres circumstàncies individualitzades que valore la Direcció del centre, degudament justificades i acordades que formen part de les normes d’organització i funcionament.
TERMINIS PER A SOL·LICITAR LA RENÚNCIA A CONVOCATÒRIES
Període ordinari 1r curs
Període ordinari 2n curs
Fins al 22 de maig de 2026
Fins al 20 de febrer de 2026
Convocatòria extraordinàriaFins al 29 de maig de 2026
S’ha de presentar juntament amb la renúncia documentació o escrit que avalen les circumstàncies per les quals se sol·licita la renúncia als mòduls (especificant de quin MÒDUL es demana la renúncia i marcant el motiu de la mateixa).
IMPRÉS SOL·LICITUD RENÚNCIA

Tota la informació es troba detallada en la següent normativa:

  • ORDE 8/2025, de 22 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, per la qual es regula l’avaluació del procés d’ensenyança-aprenentatge en cicles formatius i cursos d’especialització derivats de la Llei orgànica 3/2022, de 31 de març, d’ordenació i integració de la Formació Professional.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies