En cada curs acadèmic l’alumnat disposa de 2 CONVOCATÒRIES per a cada mòdul professional.
La NO PRESENTACIÓ A UNA CONVOCATÒRIA, constarà com «No avaluat», «No avaluada» i serà computada a l’efecte de la limitació indicada. Per a evitar que una convocatòria «compte», s’ha de renunciar prèviament a esta.
La sol·licitud perquè s’admeta la renúncia/anul·lació firmada es presentarà mitjançant l’imprés corresponent en la secretaria del centre. (adjuntant documentació justificativa si és procedent).
ANUL·LACIÓ MATRÍCULA A PETICIÓ DE L’INTERESSAT/A
RÈGIM PRESENCIAL
L’alumnat o els seus representants legals tenen dret a l’anul·lació de la matrícula del curs, que implica la pèrdua dels seus drets a l’ensenyança, avaluació i qualificació de tots els mòduls professionals en els quals s’haguera matriculat.
RÈGIM SEMIPRESENCIAL
L’alumnat matriculat en règim semipresencial o a distància, podrà sol·licitar l’anul·lació de tots o determinats mòduls. En els dos casos perdrà els seus drets a l’ensenyança, avaluació i qualificació dels corresponents mòduls atenent la seua normativa específica.
| TERMINIS PER A SOL·LICITAR L’ANUL·LACIÓ DE MATRÍCULA | |
| Període ordinari (sense necessitat de motiu justificat) | Fins al 19 desembre 2025 |
| En cas de malaltia, motius de conciliació familiar o altres circumstàncies degudament justificades | Fins al 6 de març de 2026 |
| IMPORTANT: L’anul·lació de la matrícula implica la pèrdua dels drets a l’ensenyança, avaluació i qualificació de tots els mòduls professionals en els quals s’haguera matriculat. | |
RENÚNCIA A CONVOCATÒRIA
Amb la finalitat de no esgotar el límit de les convocatòries establides per als mòduls professionals de formació en el centre educatiu, l’alumnat o els seus representants legals podran renunciar a l’avaluació i qualificació d’una o les dos convocatòries del curs acadèmic d’un o diversos mòduls, sempre que concórrega alguna de les circumstàncies:
- Malaltia documentalment acreditada
- Motius de conciliació laboral.
- Altres circumstàncies individualitzades que valore la Direcció del centre, degudament justificades i acordades que formen part de les normes d’organització i funcionament.
| TERMINIS PER A SOL·LICITAR LA RENÚNCIA A CONVOCATÒRIES | |
| Període ordinari 1r curs Període ordinari 2n curs | Fins al 22 de maig de 2026 Fins al 20 de febrer de 2026 |
| Convocatòria extraordinària | Fins al 29 de maig de 2026 |
| S’ha de presentar juntament amb la renúncia documentació o escrit que avalen les circumstàncies per les quals se sol·licita la renúncia als mòduls (especificant de quin MÒDUL es demana la renúncia i marcant el motiu de la mateixa). | |
Tota la informació es troba detallada en la següent normativa:
- ORDE 8/2025, de 22 d’abril, de la Conselleria d’Educació, Cultura, Universitats i Ocupació, per la qual es regula l’avaluació del procés d’ensenyança-aprenentatge en cicles formatius i cursos d’especialització derivats de la Llei orgànica 3/2022, de 31 de març, d’ordenació i integració de la Formació Professional.
