CARTA A LES FAMÍLIES, CALENDARI I HORARI D’ACTIVITATS FI DE CURS 2018

Estimades famílies dels alumnes del centre:

EL DIA 19 DE JUNY DIMARTS:

• 12 hores II Gala de “Valors Olímpics” en el vestíbul del centre.
  • 13 hores entrega de medalles als participants dels JOCS ESCOLARS.
  • Al final d’estes activitats els alumnes marxen per a casa (sobre les 13..15)

EL DIA 20 DE JUNY:

• Últim dia lectiu del curs.
  • 10.00 h. Lliurament de notes pels tutors (en el revers està la relació d’aules segons el grup).
  • 10.00 h. Els alumnes de 4t ESO i FPB, rebran un lliurament de notes diferenciada en la Sala d’actes del centre acompanyats per representants de l’AMPA i de l’adreça del centre, on també se’ls entregarà diploma i orla.
  • 11.00 h. a 13.00 h.  Atenció a alumnes i pares per part de tots els professors (tutors i resta d’assignatures).

Juntament amb els butlletins els entreguem els calendaris de les proves extraordinàries de finals de juny, les instruccions referents al Banc de llibres (Xarxa Llibres) i els sobres de matrícula per als quals han promocionat de curs en la convocatòria ordinària.

El 10 de setembre, serà el primer dia de classe del curs 2018-2019 en ESO, Batxillerat, Formació Professional i FPB.

Reben una cordial salutació.

Elx, 10 de juny de 2018