XARXA LLIBRES

Què és

Què és i perquè serveix

Sol·licitud de les famílies, representants o tutors legals de l’alumnat matriculat en Educació Primària, Educació Especial, Educació Secundària Obligatòria, cicles formatius de grau bàsic o Batxillerat que vulguen participar i incorporar-se al Programa del Banc de Llibres per primera vegada.

Observacions

Per a pertànyer al banc de llibres s’ha d’assumir el compromís de fer un ús responsable dels llibres i materials que li proporcione el centre i retornar la seua totalitat una vegada finalitze el curs escolar. Si un alumne no lliura a la finalització del curs el lot complet de llibres, haurà de reposar els llibres o materials que falten per a poder participar en el banc de llibres. En el cas que vulga renunciar a participar en el Banc de Llibres, l’haurà de fer de manera explícita mitjançant la sol·licitud habilitada a aquest efecte en el moment del lliurament de llibres. Aquesta renúncia no li eximirà de l’obligació de retornar els llibres que li han sigut deixats en règim de préstec.