2.PODCAST: Setmana Erasmus days


🎙️ [INTRO ]
Hola a tots i benvinguts a un nou episodi del nostre pòdcast! Avui portem un tema molt especial que ens connecta amb tota Europa: els Erasmus Days!🎉 Aquesta setmana celebrem en el nostre centre la Setmana Erasmus Days 2025, una oportunitat per a donar visibilitat als nostres projectes Erasmus+ i compartir amb tota la comunitat educativa el que estem fent.
🌍 [SECCIÓ 1 – Què són els Erasmus Days?]
Els Erasmus Days se celebren en tota Europa i en molts altres països del món. Durant aquests dies, els centres educatius, institucions i participants del programa Erasmus+ comparteixen les seves experiències, organitzen tallers, exposicions, activitats culturals i molt més.
I nosaltres, per descomptat, no podíem quedar-nos enrere!
🗂️ [SECCIÓ 2 – Els nostres projectes Erasmus]
Enguany, en el nostre centre estem participant en dos projectes Erasmus+ que ens omplen d’orgull:
1️⃣ k122 Edu4All’- Educación inclusiva, innovadora y ecológica para todos: Un projecte centrat en la sostenibilitat, la innovació educativa, la inclusió. Durant aquest projecte, els nostres companys de tercer cicle van a fer mobilitats a altres països.
2️⃣ k210 Eco & Digi Learning: Green Schools for a Sustainable Future: En aquest projecte intercanviem experiències amb altres 3 països: Romania, Turquia i Italia. Anem a treballar la sostenibilitat, el canvi climàtic, l’energia i l’aigua. En gener vindran mestres dels tres països a visitar-nos i en març alumnat de 6è viatjarà a Romania.
📢 [TANCAMENT] Heu vist que interessant, estem súper emocionats!
Erasmusno és només viatjar, és créixer, compartir i construir junts una Europa millor!
1 PODCAST: Celebrem el 9 d’octubre

