1ESO 2ESO 3ESO 4ESO 1BAT 2BAT TOTS
ACTUALITZACIONS:
- 01-07-2021: S’han eliminat els llibres de Geografia i Història en castellà de 1r i 2n ESO.
OBSERVACIONS:
- Les assignatures que no apareixen en les llistes, possiblement no tinguen llibre de text. Ho concretarà el/la professor/a a l’inici de curs, si s’escau.
- No hi ha llibres de text en els estudis d’FP. En cas que se n’haja d’adquirir algun ho concretarà el/la professor/a a l’inici de curs.
- L’idioma del llibre que consta (castellà o valencià) és el recomanat pel departament; això no obstant, cadascú pot comprar-los en l’idioma que desitge sota la seua responsabilitat. Quan emplenes la matrícula telemàtica podràs saber amb certesa quina matèria es cursarà en castellà, valencià o anglés.
- L’alumnat d’ESO que pertany a la XarxaLlibres no ha de comprar, en principi, els llibres que consten en el següent: LOT