1ESO

1ESO - Matriculació 2023-2024

Pas 1 de 8 - HORARI I DOCUMENTACIÓ

• CALENDARI i HORARI de matrícula.

Consulta el dia i hora que has de presentar presencialment la teua matrícula en la Secretaria d'aquest institut:

CALENDARI i HORARI de MATRÍCULA

• ***********************************************
    DOCUMENTACIÓ de matrícula

OBLIGATÒRIA:
    1. Resguard de sol·licitud de matrícula emplenat i firmat: Missatge que rebràs al correu electrònic que indicaràs al peu de la matrícula telemàtica.
    2. Una fotografia actualitzada i de color: Mida carnet (32 x 43 mm). No s'accepten autofotos (selfies) ni fotocòpies.
    3. Fotocòpia del DNI, NIE o Permís de residència de l'alumne/a i de tots els membres de la família: Si no disposes de DNI o NIE has de presentar el passaport, registre de naixement o targeta europea.
    4. Llibre de Família: Fotocòpia de la pàgina on conste l'alumne/a. Si no disposes de Llibre de Família hauràs d'aportar Certificat de Naixement.
    5. SIP: Targeta sanitària de l'alumne/a. Fotocòpia per ambdues cares.
    6. Requisit acadèmic d'accés. Original o fotocòpia de l'Historial Acadèmic de Primària complet: No és necessari si ets de 6é curs dels col·legis Beato Carmelo, Roís de Corella, S. Francesc de Borja o Ntra. Sra. del Amparo.
    7. Original i fotocòpia de Sentència judicial actualitzada de separació, divorci o situació anàloga, en cas d'estar en esta situació.

VOLUNTÀRIA:
    1. Sol·licitud de Web Família. Ha d'estar emplenada i firmada: Cal comprovar que s'haja escrit correctament i amb majúscules l'adreça electrònica.
    2. Fotocòpia del justificant de pagament de la quota AMPA si ets soci o sòcia.

***********************************************

• CONSULTA ALTRES DOCUMENTS VOLUNTARIS

• DOCUMENTACIÓ addicional que ha de presentar l'alumnat que ha demanat plaça telemàticament i ha resultat admés en les llistes definitives