Sucs a l’escola!

La Regidoria de Transició Ecològica de l’Ajuntament de Dénia posa en marxa el programa ‘Sucs a l’escola’ curs 2019/2020 als centres educatius de Dénia, la Xara i Jesús Pobre. És tracta d’una iniciativa innovadora de foment de la producció agroalimentària local, l’alimentació saludable a l’entorn escolar i la gastronomia sostenible.

La dinàmica de la iniciativa consisteix en l’elaboració de sucs naturals per a l’alumnat en els centres educatius fets amb taronges de cultiu ecològic o residu zero que cultiven llauradors i llauradores locals. Per a l’obtenció dels sucs, l’ajuntament cedirà una màquina espremedora de propietat municipal, que cada setmana es traslladarà al centre on es desenvolupe l’activitat. L’Ajuntament de Dénia proporcionarà, a més, 125 quilograms de taronja de productors locals a cada centre participant.

L’activitat ha començat el dilluns 21 de febrer i es realitzarà al llarg de la setmana en tots els cursos des d’infantil 2 anys fins a sisé de Primària.