Setmana Cultural

photo_2022-04-08_14-20-07
photo_2022-04-08_14-20-14

Els tres dies abans de Pasqua hem realitzat una programació cultural al voltant d’Ucraïna. Hem tingut els darrers dies molts alumnes nouvinguts d’aquest país i volíem donar-los una benvinguda al nostre centre.

El dilluns va ser el “Dia del Coneixement”, dia festiu a Ucraïna, on hi ha tradició de regalar flors als mestres en agraïment a tot el que ensenyen. Nosaltres hem fet targetes amb flors o dibuixos de flors per a regalar a les persones que ens ajuden a créixer.

El dimarts va ser el Dia Solidari, i l’alumnat de tots els nivells ha realitzat tallers de fer polseres amb els colors de la bandera d’Ucraïna. Infantil i primer cicle les va pintar i Primària amb macramé per a tots els que han col•laborat portant menjar que Ajuda a Ucraïna de Dénia, “Juntos somos fuertes”. Aprofitant aquest lema hem pintat al nostre centre un mural amb el mateix títol, cada alumne pintava la seua cara, i tot Les Vessanes hem donat acollida al nostre nou alumnat.

El dimecres els tallers de mona, eixides a Torrecremada i jocs de Pasqua han sigut els protagonistes de la jornada.

L’oratge ens ha obligat a cancel·lar una activitat de Jocs tradicionals de fusta que es realitzarà pròximament. Han sigut uns dies molt divertits i gratificants per a finalitzar trimestre amb un somriure.

L'alumnat de sisé fa entrega dels aliments recollits a l'associació Ucraïnesa

photo_2022-04-13_13-58-15

Felicitacions del dia del Coneixement

Mural: "Junts som més forts"