Beques menjador i transport escolar 2023-24

transport

Llistat provisional de Transport Individual Curs 2023-2024

LES PERSONES INTERESSADES DISPOSEN D'UN TERMINI DE 10 DIES HÀBILS, DES DE LA INSERCIÓ DEL PRESENT LLISTAT EN EL TAULER D'ANUNCIS CORRESPONENT, PER A LA PRESENTACIÓ, EN EL MATEIX CENTRE EDUCATIU, DE LA DOCUMENTACIÓ QUE CONSIDEREN CONVENIENT EN CAS QUE CONSIDEREN ERRÒNIA LA CONDICIÓ OBTINGUDA

LAS PERSONAS INTERESADAS DISPONEN DE UN PLAZO DE 10 DIAS HÁBILES, DESDE LA INSERCIÓN DEL PRESENTE LISTADO EN EL TABLÓN DE ANUNCIOS CORRESPONDIENTE, PARA LA PRESENTACIÓN, EN EL MISMO CENTRO EDUCATIVO, DE LA DOCUMENTACIÓN QUE CONSIDEREN CONVENIENTE EN EL SUPUESTO DE QUE CONSIDEREN ERRÓNEA LA CONDICIÓN OBTENIDA.

2n Llistat de PUNTUACIÓ PROVISIONAL BEQUES MENJADOR Curs 2023-2024

beca menjador llistat definitiu

En el següent enllaç podeu comprovar la puntuació que ha obtingut cada alumne en la relació provisional de les beques de menjador.

Les persones interessades disposen d'un termini de 10 dies hàbils, des de la publicació del llistat, per presentar la documentació pertinent en cas que consideren errònia la puntuació obtinguda.

En el siguiente enlace puede comprobar la puntuación que ha obtenido cada alumno en la relación provisional de las becas de comedor.

Los interesados ​​disponen de un plazo de 10 días hábiles, desde la publicación del listado, para presentar la documentación pertinente en caso de que consideran errónea la puntuación obtenida.

Llistat de PUNTUACIÓ DEFINITIVA BEQUES MENJADOR Curs 2023-2024

En el següent enllaç podeu comprovar el tipus de beca que ha obtingut cada alumne/a en la relació definitiva de les beques de menjador.

Les persones interessades disposen d'un termini de 30 dies, des de la publicació del llistat, per presentar la documentació pertinent en cas que consideren errònia la puntuació obtinguda.

RESOLUCIÓ de la direcció general de Centres Docents per la qual s'estableix la puntuació mínima per a la concessió d'ajudes de menjador en el curs 2023-24

01 RESOLUCION DGCD PUNTOS DE CORTE 2023-2024
Puntuació Beques 2022_2023 02