Menjador escolar 2023-2024

colevisa_logo

El nostre centre nostre centre te organitzat el menjador escolar amb un sol torn. L'horari del menjador s'inicia als 14.00 hores i finalitza als 15.00 hores. Els pares i mares que així ho sol·liciten poden recollir als seus fills i filles de les 15.00 h fins les 15.30 h. Temps en què aquells alumnes que han anat a dinar a casa també poden accedir al centre per realitzar els activitat extraescolars que organitza l'AMPA. Dins del temps de menjador, l'alumnat adquireix també hàbits de preparació de les taules, repartiment del menjar i recollida de les taules al nivell de les seues possibilitats. El menú de cada mes és revisat i elaborat per l’encarregada del menjador i pel director. Contem amb un menú variat i adequat als menjars de la nostra terra amb plats molt valorats pels alumnes (arròs al forn, paella valenciana, arròs caldòs amb verdures, putxero, fideuà amb allioli, lassanya al forn, olleta, bollit, etc.). Els menús conten amb amanida, primer plat, segon plat, prostre i pa. Seguint indicacions de la Conselleria de Sanitat els menús intenten reforçar el consum de peix i verdura on normalment trobem més dificultats per fer accedir als alumnes. Així doncs, sempre s’intenta que davant un plat que te gran acceptació, el complement no seguisca tan agradable. També, solem proposar un ordre segons el tipus de menjar per tal d’evitar un abús sobre el plat de major acceptació i així evitar menjar l’altre que no els agrada. Els resultats són visibles i els nostres alumnes quan tornen de vacances de Nadal, Pasqua i estiu solen dir a la cuinera: “Empar, que ganes tenia de menjar putxero de l’escola!”. També trobem casos de pares que han vist una progressió dels seus fills/es en quant a la varietat de plats que acaben menjant al final de Primària i que gràcies al treball d’educadores i personal del centre dediquem per intentar que els alumnes puguen menjar de tot.

Trets d'identitat COLEVISA

Altres informacions