Procés d’admissió matrícula 2020-2021

matricula calendari
Admissió genèric (1)
admisión telemàtica 01
admisión telemàtica 02
admisión telemàtica 03
admisión telemàtica 04

Les aules

Podeu visitar les aules d'infantil.

Més informació

El pati d'Infantil

Pati exterior amb gran zona enjardinada i torre de jocs.

Més informació

Altres dependències

Aula de psicomotricitat, menjador, aula informàtica i biblioteca.

Més informació

Últimes notícies d'Infantil

PROPOSTES SETMANALS

Per tur_marrod | 5 de maig de 2020

PROPOSTES SETMANALS

Per negre_ros | 5 de maig de 2020

PROPOSTES PER A SEGUIR LA RUTINA DE CLASSE

Per cerda_marguz | 4 de maig de 2020

DIA DEL LLIBRE

Per negre_ros | 2 de maig de 2020

PROPOSTES PER TREBALLAR A CASA

Per ROSA PEIRO ESTELA | 2 de maig de 2020

ELS REPTES DE LES BRUIXES I MAGS

Per negre_ros | 28 d'abril de 2020

REPTE EXPLORADORS/ES

Per tur_marrod | 28 d'abril de 2020

Dia del llibre 23-04-20

Per ROSA PEIRO ESTELA | 23 d'abril de 2020

Els reptes dels astronautes

Per ROSA PEIRO ESTELA | 21 d'abril de 2020

Què hem fet a pasqua?

Per ROSA PEIRO ESTELA | 21 d'abril de 2020

Un ensenyament basat en

» el paper de la mestra.

» un ambient preparat.

» el treball autònom i joc.

» Grups Interactius i Tertúlies Literàries Dialógiques.

» Violència 0 dels dels 0 anys.

Principis dialògics de l'aprenentatge.

» Diàleg igualitari.

» Intel·ligència cultural.

» Transformació.

» Dimensió instrumental.

» Creació de sentit.

» Solidaritat.

» Igualtat de diferències.

Activitats Complementàries de Centre

Nou d'octubre

Dia de les biblioteques

Dia contra la Violència Masclista

Festival de Nadal

Dia de la dona

Dia de les famílies

Activitats Mediambientals

Dia de la Pau i de l'Arbre

Dia de Convivència

Setmana Cultural

Dia de l'Esport

Carnestoltes

Trobades d'Escoles

Festa fi de curs

Principals Projectes de treball a nivell de Centre

Tertúlies Literàries Dialògiques (TLD)

D'on venen? El Projecte europeu Includ-Ed, comprova científicament que algunes accions educatives ens poden ajudar a aconseguir la millora de resultats amb el nostre alumnat, tant a nivell acadèmic com social.
Volem establir aquesta acció educativa d’èxit al nostre alumnat per aconseguir nous aprenentatges significatius i anar més enllà de les seues possibilitats actuals.

Què són? Les tertúlies literàries dialògiques són uns agrupaments de persones que es reuneixen periòdicament al voltant d’un llibre per a parlar i reflexionar. Té dos criteris:
1. Literatura Clàssica Universal, ha de ser un llibre reconegut al llarg del temps com a tal perquè ens garantirà qualitat literària. Ens aportarà coneixement, ens ampliarà vocabulari, major comprensió de la situació històrica de la història.
2. Aprenentatge dialògic, basat en set principis:
-Diàleg igualitari, tots els punts de vista són vàlids.
-Intel·ligència cultural: No ha de vore amb els estudis, sinó amb les experiències i el coneixement que cada persona té al llarg de la seua vida.
-Transformació: Llegint, dialogant i reflexionant podem canviar el concepte que tenim de nosaltres i superar barreres.
– Dimensió Instrumental: quan es comenta una obra, també tenim altres dubtes que ens desperta (època on transcorre…)
– Creació de sentit: cadascú decideix com volem investigar i aprendre.
-Solidaritat: Es desenvolupa en un espai solidari creat per les aportacions de tots/es.
-Igualtat de diferències: Totes les persones de les tertúlies som iguals i diferents.

Grups Interactius (GGII)

Els Grups Interactius són una pràctica inclusiva d'organització de l'aula que permet un aprenentatge dialògic amb la incorporació de voluntariat format pel centre.

Les interaccions dins de l'aula es multipliquen i diversifiquen potenciant el treball efectiu de l'alumnat. Cada tutor/a ha elegit la franja horària on vol fer l'Actuació d'Èxit, ha programat les activitats i ha dividit la classe en 5 grups heterogenis d'alumnat. Cada voluntari serà l'encarregat de dinamitzar una activitat programada. Els grups de xiquets/es aniran canviant cada 15-20 minuts. L'objectiu és aconseguir el nombre màxim d'interaccions dins de l'aula per a promoure la participació màxima de tots i totes i aconseguir arribar a les solucions utilitzant el diàleg igualitari.

Al final de cada sessió es fa una valoració de totes les persones implicades, avaluant els 7 principis de l'aprenentatge dialògic. Les primeres impressions dels membres implicat transmet unes sessions molt dinàmiques i motivadores. Les famílies, el claustre i alumnat està molt il·lusionat i implicat.

Grups Interactius (GGII) en Anglés

De igual forma que en els Grups Interactius la professora de l'especialitat d'anglés utilitza voluntariat natiu anglés i persones amb nivell d'anglés B2 per poder millorar la comunicació oral de l'anglés.

Hort Escolar

En el curs 2019-2020 el centre ha participat com a Projecte d'Innovació Educativa amb la proposta d'Agricologia per fer un hort escolar. Des d'Infantil fins a Sisé de Primària amb participat en les classes de amb Tono, l'educador de l'hort escolar.

Provocacions a Infantil

Activitat de motivació cap al desenvolupament de l'alumnat d'infantil envers la temàtica que es proposa per a cada moment.

Educació Artística a Infantil

Una de les activitats que més amplia la imaginació amb activitats plàstiques i creatives al seu nivell d'experimentació.

Mindfullness

Per una educació cap al coneixement de si mateix i la necessitat de trencar amb "tot per a mi i ja"

Violència 0 des dels 0 anys

Programa de prevenció i tractament de la violència.

Vull ser voluntari

Gràcies per haver-te animat a ser voluntari del CEIP Les Vessanes. Per dedicar-nos una part del teu temps i voler ajudar-nos a aprendre més i millor.

En aquest escrit volem intentar facilitar-te la tasca, explicar-te i demanar-te què necessitem:

  • Necessitem que sigues voluntari de tota la Comunitat, no et quedes només a l’aula del teu fill/a, seràs un exemple de solidaritat per a tots! ANIMA’T a participar a altres classes.

  • Recorda que no pots comentar amb altres famílies i/o persones conegudes dins i fora de l’escola, res del que fem a l’aula (si som ràpids, lents, ens costa un poquet,…). Per favor, respecta la nostra intimitat!

  • Volem que ens tractes a tots i totes per igual i que entengues que tots som diferents. Amb la teua ajuda els que parlem menys, intervindrem més i els que parlem molt, deixarem parlar als altres.

  • És important per a nosaltres començar les activitats en l’horari previst, per això et demanem que sigues puntual.

  • Sense tu no podem fer l’activitat. Si no pots vindre, avisa a la mestra o mestre, el més aviat possible, i si coneixes a algun altre voluntari/a que puga vindre en el teu lloc, fes-nos-ho saber.

  • Ens agrada aprendre ajudant-nos entre nosaltres, a través del diàleg i la interacció. Necessitem que ho potencies, ajuda’ns a traure el màxim de nosaltres mateixos a través de preguntes, no ens dones les respostes.

  • A vegades podem tardar en resoldre el que ens has plantejat. Sigues pacient i deixa que ens equivoquem, fins i tot si la nostra reacció no és la que esperaves. Així també aprenem.

  • Per a millorar les activitats que fem, la mestra o el mestre es reunirà amb tu després de la sessió. La teua opinió és molt important per a nosaltres.

  • L’equip de mestres necessita que col·labores i recolzes activament les seues decisions, opinions i accions a través del diàleg.

Preguntes més freqüents (PMF)

Davant la situació de COVID-19 no està previst la realització de visites presencials al centre.

Pot enviar els seus dubtes a

e-mail: 03009750@gva.es

Qui som?

Centre Públic d'Educació Infantil i Primària d'una sola línia amb una aula experimental d'Infantil 2 anys. Programa d'Ensenyament Plurilingüe i Intecultural (PEPLI)

Últimes notícies

Contacta amb nosaltres

Plaça Jaume I, 4 Dénia CP 03700 Tel: 966428855 03009750@gva.es