Dia de la Pau: L’escola del meu Futur, el món del meu futur.

logo vessanes ods

🔲🟡💚
Hui hem realitzat la cursa solidària en favor als objectius sostenibles del planeta 2030. Els alumnes de forma solidària han aportat aliments per a donar al menjador social de Dénia. Els productes que hem aportat entre tots els cursos s'han donat a l'Associació "Extiende tu mano" que és l'encarregada del menjador social a Dénia, banc d'aliments i garanteix higiene personal d'aquelles que ho necessiten.

L'alumnat de tot el centre ha participat en un dia que ha començat molt fred però que amb la cursa ens hem escalfat fent voltes a l'edifici principal de Primària. Des dels més menuts de 2 anys fins als de sisé de Primària.

Hem tingut el plaer de rebre a Laia del programa d'À punt "La Colla" i hem gravat unes imatges que prompte esperem vore en el programa de televisió.

Us enviem les primeres fotografies que hem fet. Esperem que us agrade!